poniedziałek, 31 grudnia 2012

4. (296)

Kochani Czytelnicy i Czytelniczki! Zanim napiszę kilka nieporadnych zdań o tym, jak to nadchodzący rok 2013 ma być lepszy, fajniejszy, milszy etc., uprzednio Wam z całego serca dziękuję! Jest już Was tutaj o 19 osób więcej, a niżeli rok temu! To dla mnie niewiarygodny sukces, i mimo że podobno z czasem każdy kolejny obserwator już tak nie cieszy, to u mnie stan euforii nadal trwa i wierzcie mi lub nie, każdy z Was jest dla mnie indywidualnym powodem do radości. Na blogu jest już 124 komentarze, a odejmując moje, nadal pozostaje ich mnóstwo - lekko ponad 100. Oczywiście nie znaczy to, że jestem definitywnie usatysfakcjonowana i nie czekam na więcej. Czekam! Tak więc śmiało komentujcie i motywujcie mnie, bym potrafiła zwalczać tymczasowe braki weny albo chwile zwątpienia. Odwiedziliście moją stronę 13450 razy - a ja 13450 razy DZIĘKUJĘ <3
I wracając do życzeń, niech 2013 będzie lepszy niż ten. Jeśli nie szczęśliwszy, to może chociaż bogatszy, jeśli nie bogatszy to może chociaż pogodniejszy, a jeśli nie pogodniejszy, to oby przynajmniej był jako taki. Taki w sam raz, równoważący w sobie powody do uśmiechu i okazje do narzekania. A co jak co, uśmiechu Wam życzę ponad wszystko. Prawdziwego i dobrego, lecz na pewno nie banalnego. O, i proszę, tak właśnie pośród zbędnych mniej lub bardziej słów znalazłam te najlepsze:
Życzę Wam niebanalnego roku :*


I oczywiście wspaniałych imprez sylwestrowych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze naruszające godność i prawa człowieka, obraźliwe i spam nie będą akceptowane. Za każdą literkę, wyraz i zdanie dziękuję z całego serca i czekam na Twoją opinię. Nie bój się! Napisz coś, niech Twoje słowa przyniosą mi nieco uśmiechu ;)