piątek, 20 maja 2011

15. (45)

Nikt nie potrafi mnie zrozumieć. Ale za to każdy wymaga ode mnie nieustannego optymizmu i pewności swojego zdania. Tymczasem ja wcale nie pasuję do tego schematu. Nie umiem wciąż się uśmiechać, nie daję rady być wciąż taka sama. Zmieniam zdanie, zmieniam się sama. Codziennie inaczej podchodzę do świata. Każdego dnia na nowo poznaję swoje emocje. Często ich nie rozumiem. Ale taka już jestem, do cholery! Nie umiem sprostać waszym wymaganiom! Odczuwam to tak, a nie inaczej.
Ja.
Nikt.
Chyba nie ma potrzeby tego zmieniać.
Pewne osoby zbyt szybko zdyskwalifikowałam. A znów inne osoby, które, wydawałoby się, teraz są na pierwszym miejscu, zaczynają wypominać mi to, co bolesne. Każdy błąd, każde słowo, a nawet gest im nie umknie. I znów pojawia się masa wątpliwości. Nigdy, przenigdy nie chciałam, by ktoś mi bliski przeze mnie cierpiał. Nie wiem, czy mi się udało. A jeśli nawet kogoś zraniłam - to nieświadomie. Teraz żałuję pewnych decyzji, dręczę się, myślę, co mam zrobić, bym "spodobała" się innym. Przyznaję szczerze, nie spodziewałam się, że będzie tak, jak jest. Powinnam się cieszyć. Ale tego nie robię. Bo w drogę znów wchodzi nam zazdrość i brak zaufania. Przyjaźń to nie tylko śmiech i miło spędzony czas. To też kryzysy, wzajemne upadki, problemy.
Wieczorami nie mam przyjaciół. I nie miej mi tego za złe. Tak już po prostu jest. Tak być musi. Zostałam na to skazana. Widocznie taki jest już mój los. Trzeba mi wsparcia, a nie zbesztania. Może sama za mało daje. Ale nie mam siły pomagać. Jeżeli nie wyciągniecie mnie z tego bagna, to nigdy nie będę miała okazji do spłacenia długu wdzięczności.
Stop. Czas się obudzić.
Nigdy,
nigdy,
przenigdy
nie poczujesz się w pełni sobą, głupia Natalio. Czy istnieje dla ciebie szczęście? Nie. Więc go nie szukaj i nie oczekuj zbyt wiele. Jesteś SAMA. Idiotko, jesteś SAMA!!! Odpuść sobie. Nikt ci nie pomoże.
Umrzesz.
Spełni się twoje marzenie.






Przecież to takie proste...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze naruszające godność i prawa człowieka, obraźliwe i spam nie będą akceptowane. Za każdą literkę, wyraz i zdanie dziękuję z całego serca i czekam na Twoją opinię. Nie bój się! Napisz coś, niech Twoje słowa przyniosą mi nieco uśmiechu ;)