sobota, 9 kwietnia 2011

8.

Racja. Nie powinnam dzielić ludzi na wrogów i przyjaciół. W każdym razie, jakkolwiek bym ich nie dzieliła, pragnę, być pozostała w tej drugiej grupie. Choć może nie zawsze to tak wygląda...
Piszę, mówię i myślę o tobie różnie. Zobacz, to już ósmy wpis poświęcony właśnie TOBIE. Czy uważasz, że robiłabym to wszystko, gdyby mi na tobie nie zależało?
Nie. Wówczas wyszeptałabym krótkie "trudno" i ruszyła dalej ścieżką życia. Nie robię tego. Bez ciebie nie umiem. Kocham cię. Naprawdę cię kocham. Najmocniej, jak potrafię. Dajesz mi siłę, pozwalasz choć trochę uwierzyć w siebie. Jesteś dla mnie jedynym, najważniejszym sensem egzystencji. Przy tobie zapominam, jak mi źle. Gdy mam cię obok zaczynam dostrzegać barwy. Potrzebuję cię jak tlenu. Jak ryba wody. 
Wiesz, jak wiele się działo, podczas twojej "nieobecności" w mym życiu? Wiele złych rzeczy. Chciałabym ci opowiedzieć o wszystkim. Tylko nie wiem, czy jeszcze mogę...
Zdaję sobie sprawę ze swojej pozycji w twoich oczach. Nigdy, przenigdy nie przeskoczę pewnych osób, zapewne nie zdążę zapracować sobie na takie zaufanie, jakim darzysz tych nade mną. Kto wie, ile czasu mi zostało?
Wierzę w nas. Z całego serca. Pomóżmy sobie żyć. Podajmy sobie ręce.

Klaudio...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze naruszające godność i prawa człowieka, obraźliwe i spam nie będą akceptowane. Za każdą literkę, wyraz i zdanie dziękuję z całego serca i czekam na Twoją opinię. Nie bój się! Napisz coś, niech Twoje słowa przyniosą mi nieco uśmiechu ;)